مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-01اقتصادي

تعمیرات دوره ای نیروگاه بیستون آغاز شد 


مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون، از خارج شدن واحد دو این نیروگاه، به منظور انجام تعمیرات دوره ای برای کسب آمادگی تولید برق برای پیک زمستان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون، از خارج شدن واحد دو این نیروگاه، به منظور انجام تعمیرات دوره ای برای کسب آمادگی تولید برق برای پیک زمستان خبر داد.

  مسعود میرزاعسگری با اعلام این خبر اظهار کرد: نیروگاه بیستون دارای دو واحد 320 مگاواتی است که واحد شماره دو این نیروگاه به منظور انجام تعمیرات دوره ای از مدار تولید خارج شد.

وی گفت: اهم فعالیت های برنامه ریزی شده برای تعمیرات دوره ای این واحد شامل تعویض بخشی از لوله های سوپر هیت، ری هیت و واتروال، تعویض بخشی از بسکتهای ژونگستروم، تست و تعمیر هیترهای فشار قوی و فشار ضعیف، رفع نشتی دود و سیمانکاری مجدد کانال خروجی GR FAN ، چک و الایمنت فن های برج خنک کن و رفع مشکل هیتر مازوت شماره یک خواهد بود.

وی افزود: با توکل به خداوند و تلاش شبانه روی کارکنان کوشای نیروگاه، مصمم هستیم در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرات دوره ای را انجام و این واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

میرزاعسگری با اشاره به ظرفیت 640 مگاواتی این نیروگاه، گفت: نیروگاه بیستون نقش بسزایی در پایداری شبکه سراسری برق در غرب کشور به عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات دوره ای نیروگاه بیستون آغاز شد 

تعمیرات دوره ای نیروگاه بیستون آغاز شد